.

.

onsdag 1 juni 2011

Nytt Program

Tjena Tjena...

Idag har det varit en bästa onsdag dagen!! Imorses mellan 9.00-10.15 hade jag korografi med Kicki och asså mitt program är helt super dunder bra!! I love it<3 Jag fick den musiken jag ville ha och det blir så bra. Har precis tittat på olika klänningar! vet precis hur jag vill ha den men hittar inget bra mönster:( i alla fall när jag kom tillbaka till skolan sen vid typ elva då hade vi SO utan lärare, så vi prata mest:D Sen gjorde jag spanska prov och efter det ja då sluta vi:D Och imorron är det ledigt fy vad skönt med lite långledigt, det behövs!!

//Emma<3

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag har glömt att kommentera dina inlägg men jag har tittat på alla som du har lagt ut<33 kommer att sakna dig massor och jag ska skriva en lång inköpslista till dig i morgon. Ha det bra min älskade vän.
    Bamsekramisar din Vilma
    P.s Glömde säga att jag tycker att ditt program verkar superdunderbra längtar efter att få se det D.s

    SvaraRadera