.

.

tisdag 21 juni 2011

Hemma efter...

Tjaoo!!
Nu är jag hemma efter ett sjukt roligt pool party hos Malva:) Så himla kul asså:D Och imorgon är det cooper som står på schemat!! Tagga Tagga:) Det är även sista träningen i Skara innan lägret i Lidköping v.27-28, Måste säga att det känns både skönt och tråkigt på samma gång. Skönt att ha lite midsommar ledigt och tråkigt för att det är så kul att träna:D Men i alla fall så har jag hittat lite bilder från skolavslutningen, eller rättare sakt jag kopiera de från Vilmas Facebook:P Älskar Dig, Du betyder mycket<33
 Jag i min skolavslutning outfit, som ni ser mycket spets;D
 Vilma (oxå mycke spets:D)
We toghter 4ever<33


Ps: Kan finnas stav fel!! Kass på att stava och det är ju faktiskt Sommarlov<33
//Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar