.

.

söndag 29 maj 2011

Träning...

Tjena

Idag hade vi träning i Rankås mellan 11.00-13.00!! Det var jätte kul men eftersom jag käkar pencelin får jag inte springa:( Som tur va körde vi mycket spänst. Kicki har skicka två musik förslag och jag vet verkligen inte vilken jag ska ta!! har lyssnat på de massa gånger och bådda är super bra. Om jag kan ska jag lägga upp de så ni kan lyssna:D På tal om annat så kommer pappa hem ikväll och jag har verkligen saknat honom även om han bara varit borta ett litet tag:D

Tyvärr funka det inte men om ni söker på Dancing on the berlin wall på youtube då är det ett av alternativen:D Nu ska jag gå och se hur det går för mamma. Hon gör nämligen lasange!! Och för alla ni som inte vet så är det, det bästa som finns;D
                             Så här ser inte mammas ut!! Den är mycker snyggare och tusen gånger godare.
                             Detta var bara nån bild jag hitta på google:)


Ha en bra morsdag och va lite extra snäll mot mamma!!
Adjöös<3


//Emma
                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar