.

.

torsdag 23 juni 2011

Mys!!

Hallå alla kära läsare!!
Igår kväll var jag Vilma Moa och Jessica nere vid strandpromenaden och fika:D Super mysigt<33 Sen kom jag på att vi kunde gå hem till någon och se på film och det blev hemma hos Vilma:) Medan hon cykla hem och fixa en film, cykla vi andra ner till konsum och uträtta lite ärender;D Filmen var as bra och det var tredje gången gilt:) Men det är en sån film som man kan se 100 gånger. Verkligen ett bra filmtips!! Den heter What a girl want. Ikväll kommer de första midsommar gästerna och imorgon kommer de andra, jag vet att jag redan sagt det;)

Hoppas ni får världens bästa Midsommar, för det ska jag ha!! SOL BAD OCH GOD MAT:D
Glöm inte att hoppa över 7 staket och plocka 7 blommor eller vad det är!!:D

GLAD MIDSOMMAR<33    //Emma

1 kommentar: