.

.

söndag 29 januari 2012

Tiden går fort när man har roligt...

Hej hej
Helgen är slut... (suck) den går alldeles för snabbt. Man borde ha ledigt i minst tre hela dagar!!
Min helg:
Fredag ingen bio med Kajsa för hon blev sjuk:( men tog en sväng till Skövde ändå och checka läget;-) Köpte inget:D så där spara jag lite pengar! Mamma och jag laga tacos och vi hade en riktig mys kväll, Inte fel alls!!
Lördag hade vi träning som vanligt mellan 12 och två och sen titta jag på herrarnas långa och bara chilla, handla lite med mammis och myset med Carl framför gladiatorerna och damernas långa:D Idag hade vi släkt kalas för mig och Hanna med massa god mat och ett grymt god tårta bakad av mig såklart!! Bjusar på en bilden oxå:) Hitta dessa i skövde, såå snygga!!:D
Kram Emma
Mina nya "too die for" jeans, haha älskar dom<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar