.

.

torsdag 26 januari 2012

Äntligen...

Hej hej
Dålig uppdatering? Ja jag vet men jag har ju ett liv utanför bloggen;-) Så det här blir ett längre inlägg med allt kul som/ska hända! I tisdags fyllde Hanna år så då fira vi henne med hemgjord pizza:P Mmm!! resten av veckan har flytigt på rät segt och imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, Me<3fridays haha. Skola till 12;P hem chilla, bussen till skövde,möta upp Kajsa<3 shoppa lite (kanske) ska försöka spara pengar till våren:O såå sjukt snyggt mode då<3 men jaja sen ska vi käka nån stans och gå på bio<33 Mission impossible fyra, wiihiie<33 Och juste... jag är ledig från träningen imorgon, sjuk skönt, helt matt i hela kroppen.
Bilden!! Måste skryta lite och säga att jag inte ätit godis sen i söndags!! Rätt stort för att vara mig asså, så imorgon smäller det... haha nej men godis är gott<33:D Kram Emma
Fredag=GODIS=EmmaGlad hehe:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar