.

.

lördag 30 juli 2011

Sommarkväll

Hejsan!!
Igår var vi bort bjudna till Alice och Karl-Erik, de kallade det en sommarfest men det kan jag inte hålla med om;D ialla fall Kajsa var oxå där vilket betyder att hennes systemkamera fanns på plats och det kan ju bara bli en sak FOTON<33 Det blev några riktigt bra bilder eller de blev super bra enligt mig!! Hon är grum på att ta kort och super duper mega fin på bild vilket jag måste säga att jag tycker jag oxå är (inget skryt bara bra självkänsla/förtroende)... Tyvärr kan ni inte få se bilder för jag har de inte på datan än men så fort de finns här så ska jag lägga ut de:):) Ha det jätte bra och njut av det sista sommarveckorna<33

Nu vet jag absolut vad jag vill ha:P



Ha det gött Adjöös         //Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar