.

.

tisdag 23 augusti 2011

Foto & Bakdag

Idag är jag ledig från konståkning!! Så jag har såklart bakat:D Idag blev det glutenfria kakor till Hanna. Först gjorde jag kokostoppar (som jag aldrig gjort förut;P) Men de blev förvånandsvärt bra, Hanna och hennes kompis smaka och det va godkänt;D Sen testa jag att göra bageriets bästa`s chokladbegär glutenfritt och jajamensan det funka det med + att jag gjorde några ändringar. De blev bäst och jag undrar om Hanna får ha de i fred?? Hon har ialla fall lite tur...
Jag tål de inte. Som jag sa i förra inlägget så hade ju bilderna kommit och som ni ser har jag fixat till headern, vilket jag måste säga blev ett mycket bra resultat:D Här kommer lite andra bilder från Kajsas Kamera<33






Vilka smile´s;





Det blev endel bilder!! Och det kommer en till;O Bilder på det jag baka kommer i nästa inlägg<33




Kram Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar